29 maj

Glenn Killing: Just det, Dire Straits på Nilecity och vi har med oss ytterligare en gäst, och vi säger välkommen till?
Robert: Loll Tolerest.
Glenn: Till Loll Tolerest.
Robert: Välkommen.
Glenn: Välkommen till...
Robert: Till Nilecity.
Glenn: Hah, tack.
Robert: Och du har med dig?
Glenn: Jag har med mig?
Robert: Jag har med mig mina sjungade koreanska adoptivpäron!
Adoptivpäron: Haaaah.
Glenn: Jaha, och de ska sjunga?
Robert: Ja, säg ett datum.
Glenn: Nä, de, vad ska de sjunga för nåt?
Robert: Nej, säg ett datum, vilket som helst.
Glenn: Jaha ja, okej jag hajar. Ehm... 23 februari.
Robert: NEJ! Det finns 365 dagar att välja på och du väljer: "What's love got to do, got to do with it?". Hallå, farfar? Etta på Charlestonlistan. Kan ju ta ett annat datum, vilket som helst, 29 maj, som du kan ta. Vilket som helst, finns ju många att välja på, 29 maj. Vilket som helst.
Glenn: Jajajaja okej, jag hajar. Nu är jag med, nu är jag med. 4 april.
Robert: 29 maj!
Glenn: Eller 29 maj.
Robert: Ja! "Walk on the wild side", den kan dem, mamma pappa!
Adoptivpäron: "Holly came from Miami, FLA
Hitch-hiked her way across the USA
Plucked her eyebrows on the way
Shaved her legs and then he was a she
She says, Hey babe
Take a walk on the wild side
She said, Hey suga
Take a walk on the wild side...
And the colored girls go; dodododododododo dodododododododo..."

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag kom ihåg det i år också! Fantastiskt hur många som förstår med en gång vad det är frågan om!

2009-05-30 @ 01:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0