BOB HANSSON

eN DIKT AV BOB HANSSON

"JAG VET INTE HUR MÅNGA GÅNGER JAG HAFT ORALSEX FÖR ATT DET SKA BLI LIIIIIIIIITE BÄTTRE STÄMNING I DET HÄR JÄÄÄÄVLA LANDET"

image458


Nämen Sverige jag andas ju in fönster i min hjärna för din skull, gurglar med magen leker sandslott anstränger mig lyfter telefonlurar t.o.m. pratar i dem. Pratar bastubor och valthorn! Marängsvissar och vinkelslipar! Och jag byter ju kalsonger för din skull!jag skulle aldrig få för mig spola ner prinskorvar i toaletten, kasta köttbullar i Vättern blanda grönt i rött i falurött skulle aldrig sälja hemliginformationerna till någon främmandemakten jag svänger med häcken för din skull och jag vet inte hur många gånger jag har haft oralsex bara för att det ska bli lite bättre stämning i det här landet.Ju. Sverige ? jag var på kollo när jag var barn för din skull det var inte alls roligt alla slog mig, en jävla stil!Jag grät på kvällarna och ville hem. Då sa du att jag redan var hemma! Tänk om du hade fel, tänk om jag inte alls var hemma utan borta och fortfarande är det. Du är kanske inte heller helhemma men att du skäms för det och inte vill berätta det för någon. Sverige ? hur du har mardrömmar att alla andra stora länder står och pekar finger mot dig och skrattar och du har inga byxor din snopp är blek och nordisk ochså himla liten och de skrattar så himla jättehögt en jävla stil av dom! De borde sluta med det! Och du borde komma och hålla om mig. Jag behöver någon som håller om mig. Och jag tror det är på din lott! Majestäter och korthus! Ministrar och fruktabonnemang! Jag behöver någon och jag tror det är dig jag behöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0