wawawewa vilken helg

(läs på göteborska, det blir roligare då)

Man står på Mälarbron i Södertälje, full som fan? Vad vill man hålla i då?

V-A-J-E-E-E-R-N

Vilken crejsy helg assåååå... *svimmar*

Man står utanför telgekeller och ska ha tag på en taxi. Så svänger den över på andra sidan. Vem står där om inte Petter van Dark min käre kusin och håller en donna i armen. (men herreguuuuud). Jag skulle precis gå  fram och säga "Vaaa fan tar du min taxi för din jävel" så ser jag dessa turturduvor och kan inte annat än att le. Med mildaste softline lambi-röst säger jag "ha en bra kväll"

Det blev kringeltaxi hem.

Men ring fan inte taxi kurir. Jag har spytt i en taxi kurir.

Förresten någon anna som inte tycker att Magnus Wislander passar i mustasch

image352

Spatziba, jag heter Slobodan. Jag är en ljugoslavisk terrorist. Ge mig dina handbollar or die madde-fucker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0