Valborg i Uppsala

image309

Magnus tillbaka här igen

Valborg var galet. Uppsala förvandlades för ett ögonblick till en akademisk Hultfredsfestival.

Vi började dricka öl i stadsparken flyttade senare över till Ekonomikum-parken där det var en ocean av männsikor och jag trivdes som droppen i havet. Vi träffade väldigt mycket intressanta och fulla människor. Själv drack jag Leffe och blev inte särskilt berusad. Som Gorby utryckte det: "Jag är full på människor".

I bostadsområdet Triangeln (inga övriga associationer där) var vi på Reggae-festival. Jag och Nils gick upp till Helena och blev bjudna på ett mycket gott vin och träffade återigen väldigt trevliga människor, läkare, civilingengörer och trubadurer.

Puss och Kram

Magnus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0