Svenska ensebeln i sagan om ringen - min version

Okej här är min version av sagan om ringen med svenska skådisar:

Legolas/Aragon:

glenn str?mberg
glenn strömberg

Gandalf/Saruman:

image321
per oscarsson: öööö frodo...frodo...släpp in mig frodo, jag förfryser osten. trabantosten.
d-d-d-d-d-d-e-de-de e bra sörru! du du var jääääävligt bra!

Arwen:

image322

Rebecka Liljeberg

eller Lena Ohlin

eller Lena Endre

Boromir: Rolf lassgård

Gimli:

image323

Peter Harrysson

Aragon:

image324

Jonas Karlsson

Pippin:

image325

Måns Möller

Saruman/ Gandalf:

image326

Claes af Geiljerstam

Frodo:

image327
Anastasios Soulis


image328

Sam - Marcus Wiborg


Samanfattat:




Kommentarer
Postat av: Anonym

helgalet suprekul :) Jag älskar Jonas ta tex filmen Miffo hlur bra är inte den? han är så djävla bra skådis och så e han super snygg me så klart!!

2012-08-31 @ 23:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0