Onsdag bloody onsdag

Dagen har mest bestått av shopping. Det är så grymt jobbigt att shoppa... speciellt med träningsvärk...

Nåväl en bild säger mer än tusen ord här är min dag i bilder:

Kl 09.00. Går och sjunger på den där låten... "Åh!-när-ni tar saken i egna händer" högt som fan och är på härligt morgonhumör när jag upptäcker att en målare står och målar om vårt vardagsrum.... eh... tja!
image261

Kl 11.18 Anländer sthlm central - fan vad jag hatar alla som går av tåget och sen bara stannar! Kan ni inte gå lite längre bort. Samma sak vid alla rulltrappor, de går och typ messar och stannar precis där man kommer upp. det är ju inte så lätt att stanna en rulltrappa, det trycker ju lixom på folk bakifrån.

image262

12:00 Jag älskar sneakers! Oh! Heaven is a place on earth. Iallafall på adidas-concept-store vid hötorget:
image264
12.15 Lunch kungshallen.... Jag rekomenderar Kycklingen på Hot Wok om du går dit!! fett gott.

Nudie Jeans:
image265

aja.. vem orkar läsa den här skiten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0