Don't drink and drive

Igår satte sig Amanda, min syster som är 15 år, i en bil för att åka ut och köra sina kompisar. Hon hade druckit rejält och var riktigt på lyset. Jag försökte övertala henne att inte köra, men hon lyssnade inte! Till slut lyckades jag övertala henne kompis att köra bilen, men hon hade inte ens körkort och hade också druckit 2-3 öl. Jag kom till slut på den brilljanta idéen att själv köra. Kändes jättebra ända tills jag kom på att jag också druckit. Jag tog tag i amanda och släpade in henne i huset. Senare på kvällen besökte vi min mormor.... vänta nu här! Hon är ju död sen 8 år tillbaka. Ja, det här va ju min dröm inatt... Fan jag var helt övertygad när jag vaknade imorse att det hade hänt. Ända tills jag kom på att vi besökt mormor. Följaktligen kan det inte ha hänt... eller?

Vad blir kontentan och slutsatsen? Don't drink and drive då kan det gå såhär:

image260

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0