NK ett exemplar i kampen mot sjuka kvinnoideal. NOT.

Härligt NK! Ni tar ert ansvar. Verkligen! Härligt midemått. 20 cm?

image384

- Lisa den här badmössan sitter verkligen så bra på mig!

image385

Å vad det är härligt med sommar!


Sjuka jävlar! Vad är nästa steg? Biafra-barn i tanga?


Jag tycker Magnus Betner har mycket bra åsikter och det här om könsroller:



Detta är väl någonslags upprättelse för att jag en gång dissade honom offentligt.

vi satt och åt i åre och så säger jag "magnus betner är ju jävligt dålig, han bara skämtar om judar". Och killen sitter bakom ryggen på mig. Bra timing!

Kommentarer
Postat av: Alex

Biafra-barn i tanga! Haha, Magnus! Du tar dig (alltså, din humor blir mer och mer utvecklad)!

2007-06-04 @ 18:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0