SKÖNA MÄNNISKOR

SKÖNA MÄNNISKOR

Fredrik och Filip åkte land och rike runt i senaste säsongen och utsåg sveriges skönaste människor. Här har jag samlat de jag tycker är konstigast/häftigast/roligast.

1. Gustav Pouladi, vinnare Skåne:

Gustav är iraniern som är i krig med Teckomatorp: "Jag förstår inte varför Hitler inte bombade här". "Om jag hade atombomben skulle jag skicka till Teckomatorp och spränga skiten opp! "Vad är klockan? -Va?  -Det är inte vatten det är milk. Tja." Helt galet!



2. Valice, gift med berlinmuren (och sexuellt attraherad av den)

Behöver ingen beskrivning...


3. SVERIGES KÅTASTE 77 ÅRING

Golge Jacobsson, en man med libido som ingen annan.

Kommentarer
Postat av: Yasir

Jag vet faktist inte vilka jag ska tycka är skönast. Filip och Fredrik eller de personer som presenteras. Tycker att allihopa kompletterar varandra i en orgie av sköna kommentarer och roliga handlingar.

2007-02-01 @ 02:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0