PLAYA DEL SOL

palayadelsol

Jag var jävligt förväntansfulli inför svts nya humorsatsning playa del sol!!! Men jag blev väl lite halft besviken. Tornving och Hjelt var ju underbart bra... men ett halvbra manus och halvbra produktion samt ganska kassa skådespelare i övrigt drar ner den:

Hjelt och tornving: * * * * * (five stars)
Andra Skådespelare: * * (two stars)
Produktion * * * (three stars)
Manus: * * * (three stars)

TOTALT: * * * (three stars)

Läste i aftonbladet om att filmteamet var nära att lynchas på Kanarieöarna:
" Det var verkligen jätteobehagligt. De kastade onda ögat på mig och la en massa besvärjelser. Plötsligt sa det spanska filmteamet att nu är det dags att springa, säger Josephine."

Hmm... jag har aldrig sett en spansk torghandlare kasta besvärjelser.... onda ramsor och curses... måste verkligen varit jätteläskigt. Följ dramat på aftonbladet:

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,980664,00.html

Kommentarer
Postat av: Alex

Tornving regerar när han får rätt roller! "Hur smakade kasslern? Vad skulle du säga om det låg 10 kilo pata negra på sängen när du kom hem?"

2007-01-22 @ 17:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0