Hugo Chavez är jävligt cool, vem vill krossa kommunismen idag?

Träffade idag en kille med en t-shirt med texten: COMMIES AREN'T COOL, och en överkorsad bild på che guevara... Jag tror visserligen inte att han är nazist, det har nog istället mycket att göra med att han är en handelsstudent, men ändå... Killen blev helt ursinnig för att det inte fanns några coola t-shirts på högermän... han sa att han ville ha en bild på Reagan!

Hugochav

Kan det bero på att alla jävla högerpartier står för det som är ocoolt: orättvisa, sociala klyftor och sparka på de som ligger? Jag pratar inte om folkpartier och alla socialliberaler utan alla jävla nyliberaler och dark-side-moderater. Vem fan tror att befolkningen i venezuela skulle rösta fram en marknadsekonom? hur cool är det på en skala? Det är klart att dom röstar fram Hugo Chavez, som iof e helt jävla dum i huvudet när det gäller allt som har med politik att göra, men någon som folket kan identifiera sig med.

Jag lovar att om Lars Ohly slängde sin fuckin' jeansjacka och började tala om revolution skulle vänsterpartiet dubbla sina väljarsympatier.

Här följer en video som jag hittade på Youtube, angående kommunism och nazism, tänkte jag.... Ett gäng fulla nazister... jävligt komiskt måste jag säga!! Roligast är killen som säger krozza kommunizzzzmen!!! och är helt jävla psycho!! haha.. detta tåls att ses fler gånger.



Kommentarer
Postat av: Alex

Undrar vem som filmade?

2007-01-17 @ 22:14:56
Postat av: Djäfvul

Lars Ohly är en hejdundrande frisk fläkt ändå måste jag säga till hans försvar. Med både fickpingis i valstugorna och fula fingret i nyhetssoffan framstår övriga riksdagen lika torra som... ehh.. som... svenska politiker ;)

2007-01-17 @ 23:10:08
Postat av: Magnus

Det är ju det jag menar! han skulle kunna bli skitcool

2007-01-17 @ 23:11:19
Postat av: Daniel

haha, vilka var det som vann valet foresten? hoger eller vanster?

2007-01-18 @ 06:27:18
Postat av: Magnus

För dig daniel, som inte varit i sverige det senaste seklet vill jag meddela att det blev borglig seger i valet. Dock är regeringen i stort sett en enpartiregering bestående av moderater.

2007-01-19 @ 21:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0