Dagens bravader

Även om mitt liv inte är så där sjukt innehållsrikt tänkte jag skriva ett seriöst text-baserat blogginlägg för en gångs skull.

Min dag:
08:00 Vaknade, Frukost: cornflakes och VATTEN (hade glömt att köpa mjölk, det är dock gjort nu, på Jonni's livs vid zinkensdamm... undra varför det heter Jonni's med tanke på att männen i kassan hade mellanöstern-looken...), Två polarbrödsmackor... Inte en KACKERLACKA i synfältet! Fantastiskt... jag kanske börjar bli av med dom små äckliga djuren (för ett litet tag sen vaknade jag av att en kröp på min arm.... usch...)
09:00 Biljetterna till THE ARK släpps! BOKAS 2 ST!
13:15 FÖRELÄSNING, statistik... hehe.... undrar när den kursen ska bli rolig?
14:00 japp + banan + energidrink på lidl... dom är så fantastiskt billiga... det är bara att jag mår så jävla illa av energidrycken och bananerna va typ besprutade så det droppade från dem... jappen var väl det enda bra.
16:00 MCDONALDS Vasagatan
16:27 Pendeln till tälje för synundersökning... jag hade ingen inväxt i ögonen PUH
18:00 Hem och käka middag i Rönninge hos baestemor!!
18:48 Pendeln till årstaberg, därifrån till LUMA (hammarby sjöstad) hälsade på nisse och carros oförskämt snygga lya... som dom fixat genom SSSB!!
23:00 Hemma igen...
24:00 Godnatt!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du bodde inte där sâ länge eller?
Jag jobbar här nere, och nu har jag precis börjat skolan ocksâ. Underbart ställe Marbella.

2007-01-23 @ 10:17:37
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Alex

Det var väl ändå en ganska händelserik vardag? Bra tidsbredd iaf! Får ta över stafettpinnen ikväll o skriva om min dag. Den här stafetten ska du inte behöva springa själv! *klapp på axeln*

2007-01-23 @ 14:10:14
Postat av: Linda

Hur länge bodde du i frankrike dâ?
Jo marbella är riktigt trevligt.
Jag jobbar som barnflicka. Ska försöka hitta mig nâtt annat jobb sen sâ man kan fâ lite mer pengar. Man blir inte direkt rik utav det här jobbet hehe.

2007-01-23 @ 14:36:13
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: bestemor

Bra Magnus! Kul att veta vad du gör på dagarna!!
Hälsar världens bästa mor

2007-01-23 @ 15:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0