We are on the wiskey-trail

We are on the wiskey-trail.


Kommentarer
Postat av: Alex

We are on the whiskey trail!

2007-02-06 @ 23:18:20
Postat av: Marie

usch, whiskey e ju vidrigt :P

2007-02-07 @ 10:20:41
URL: http://dancetilyoudrop.blogg.se/
Postat av: Alex

Jo, det fördrack jag mig på under gymnasiet. Hade en teori om att kunna förtränga både tanken på förälskelse och stressen inför tentor om jag tog mig en sexa eller två. Plus att det kändes lite vuxet att göra det under en gråmulen höstkväll. Nu kan jag knappt lukta på whiskey. Oroa er inte, jag har alltid haft sunda alkoholvanor, även om just detta låter aningen naivt.

Rödvin har jag däremot alltid, och kommer alltid att vara, väldigt förtjust i. Oulala...!

2007-02-07 @ 11:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0