Tjena alla jänkare

Tja gänget!

Sitter framför lets dance med ett glas vin i kroppen och myser. Men ändå... inget vidare program.. jag föredrar nog ändå det där andra som går på den STATLIGA telivisionen. Svt asså. Så ska det låta tror jag det heter. Med tony irving-brittisk-röst: MEN! Så kommer ebba hultkvist. Vilken gudinna. Men vilken tönt hon dansar med.... Han berättade att han var kär i ebba när hon var vilma i skärgårdsdoktorn... hur ung var hon inte??? typ 11 bast. lite creepy... men men. Jag ångrar att jag inte stötte på den där ebba när jag såg henne i puben den där kvällen.

Kvällens betyg

Lets dance: 6 poäng
Vinet: 10 poäng
Hemmakvällsfaktor: hög

Ser fram emot morgondagen. Har någon ett bra tips på en drink?

/ El perro del mar

Kommentarer
Postat av: Marie

neeeej, inte Let's Dance!! Jag förstår verkligen inte grejen med det programmet =(

ja gillar ju Cosmopolitan men ja misstänker att den är för tjejig för er grabbar :P

Ha en bra fredag iaf!!

2007-02-23 @ 20:29:40
URL: http://dancetilyoudrop.blogg.se
Postat av: Anonym

ren sprit å en falukorvskiva fixar väl steken för ett par grabbar?! ;)

2007-02-28 @ 16:24:11
Postat av: Alex

Lätt! Nästan en Pajala Sunrise...

2007-03-03 @ 13:02:06
URL: http://lundagatan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0