Reunion-helgen del 2: Hur ett gott rykte faller...

Lördagen den 10 februari bjöds vi in till en mycket trevlig temafest hos två glada tjejer här i Lund, och detta är den korta historien i bilder.

Ja, lite speciella är vi...



Kursare som förgyllde vår afton:
Tomb Raider, Bonnie, Cat Woman, Luke Skywalker, m.fl.



Följ de hårda rockarpolarna från att knäcka en mellis till att dricka upp den:



Dessa fastnade slutligen i den svenska kriminalvården:



Tack till Carro och Ika som öppnade dörren för oss... (Jag vill i och för sig minnas att jag inte ringde på innan jag steg in. Förlåt.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grabbar ni kan inte gå och mesa såhär. "(Jag vill i och för sig minnas att jag inte ringde på innan jag steg in. Förlåt.)" Grabbar grabbar. Vått trä sprider SARS vet ni väl?

2007-02-20 @ 21:16:06
Postat av: Alex

Passar sig med en anonym kommentar ser jag. Kom tillbaka när du har fällt ett träd...

2007-02-22 @ 19:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0