På sydkusten intet nytt

Nu har jag varit ute på landet i en veckas tid. Ätit mycket och gott, påtat i trädgården, fällt ett träd, promenerat på stranden, för att slutligen bli insnöad. Fem dagar har jag varit fast här med en troligen fastfrusen bil och med igensnöade vägar. Skulle egentligen ha åkt till Lund i dag för att gå på en trevlig sittning som jag sett fram emot väldigt länge, men p g a vädersituationen kom jag aldrig härifrån. Är besviken, samtidigt som jag känner på mig att det var för mitt eget bästa. Ödets nyck?

Är ofantligt partysugen...

P.S. Familjen ropade in mig när Magnus Uggla sjöng sin låt. Den mannen är untouchable. Samtidigt som jag ännu en gång fick klart för mig att Caroline af Ugglas inte ger ett alltför friskt intryck. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0