Kvällen närmar sig...

Efter en trevlig lunch och en tur på stan gick vi hem för att ladda batterierna inför kvällen. Magnus hade presentutdelning, och gav var och en ett exemplar av tidningen King. Det var uppskattat, Magnus! Han stryker en skjorta just nu. Vi har invigt dubbelsängen genom att ta en power nap mellan 15 och 17. Vaknade av att min bror anföll som den tok han kan vara! Magnus flög upp (inte för att hjälpa mig nej nej) för att få tag på sin kamera. Följdaktligen finns nu snart bilder ute på hur jag och min bror brottas halvnakna i en säng som allt mer deformeras och möblerar om mitt annars så väl genomtänkta rum.

Kommentarer
Postat av: Elias

Det här känns ju väldigt mycket som Boratfilmen ;)

2007-02-09 @ 19:21:58
Postat av: Alex

Haha! Lite samma reaktion från min sida!

2007-02-10 @ 01:48:54
URL: http://lundagatan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0