Grabbar emellan...

lock, stock and two smoking barrels

OK, här är mitt "problem": en överväldigande majoritet av mina vänner här i Lund är tjejer, vilket innebär att jag mer och mer saknar att spendera tiden på ett grabbigt manér. Tänk er en riktig ölkväll, ett gäng sittandes på en gemytlig bar - fräcka historier och låga skämt. Just nu är det en sällsynt lyx. Men jag nöjer mig faktiskt med mindre. Skulle till och med uppskatta att bara få sitta några grabbar bredbent i en soffa och vara dum i huvudet. Vi kunde spela poker, eller se på Super Bowl som snart sänds. Jag begär inte mycket!

Kommentarer
Postat av: Yasir

Kom upp hit till sthlm en helg vetja.

2007-02-03 @ 14:05:37
Postat av: Alex

Tanken har slagit mig många gånger!

2007-02-03 @ 16:23:20
Postat av: Marie

e säkert jättejobbigt med alla tjejer du måste umgås med.
låter som det e riktigt synd om dej :P

2007-02-03 @ 19:30:54
URL: http://dancetilyoudrop.blogg.se
Postat av: Alex

Jo, vet att det låter självömkande o ganska patetiskt, men jag saknar faktiskt grabbkvällarna!

2007-02-04 @ 14:24:37
Postat av: Zombielicious

Men hallå, man kan ju ha grabbkvällar med kvinnliga deltagare! Jag och mina två bästa vänner, Eric och Leo, brukar ha riktigt grabbiga kvällar tillsammans, med väldigt rå jargong och allmänt skitsnack. Fungerar utmärkt :)

2007-02-04 @ 21:46:00
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: Alex

Jo, det är sant, men Tommy-girls är inte helt lätta att finna. Dessutom tror jag att det är mycket en fråga om att umgås just grabbar emellan, tanken att springa ut på en lerig gräsplätt och spela rugby eller att typ kuta ut i skogen och jaga med ett spjut. Väldigt osannolikt, men en frestande tanke. Jag och de övriga medlemmarna i bloggen planerar en äventyrlig trip till Norrland. Vandrande och bergsbestigande i kyla och hunger.

2007-02-04 @ 23:36:26
Postat av: Zombielicious

...men spela rugby är ju jättekul! Vi brukar spela våldsfotboll när vi dricker sprit, det är guld värt :) Och så slår vi varandra med svärd. Eh...

2007-02-05 @ 02:11:28
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0