Roliga citat

Jag tänkte berätta lite roliga citat jag hittat på andra bloggar:

Henrik Schyfferts blogg om Idol:

"Vad är det där för jury egentligen?
För att hitta någon med mindre talang än de själva, måste de dammsuga hela landet bland alla inavelsoffer, och till sist hittar de honom: Peter Jihde.
Ska han vara med överallt? Det räcker att man slår på en glödlampa så kommer han som en jävla nattfjäril i sin lånekostym och flaxar med armarna och bräker på småländska.
Och hur ser han ut i håret? Det ser ut som nån har hällt frisyren över honom? Det är ett fat med överkokt bandspaghetti."

Efter att surfat runt på lite nazist och afa-bloggar och annat crap för att få veta hur mycket folk som väntas annektera ockupera och förstöra min hemkommun salem på lördag såg jag detta roliga citat:

info14.com nazistisk propaganda-sajt:

"Det mångkulturella USA lider under en ny HIV/AIDS-våg. Som tidigare i AIDS-sammanhang så är det bland negrer och homosexuella män som dödsviruset sprids.

Nya siffror visar nu att HIV sprids i rekordfart i USA. Trots att negrer utgör 13 % av USA:s befolkning så är 41 % av alla män och 64 % av alla kvinnor med HIV/AIDS negrer."

COMEDY!!

Ken Rings blogg: (ni vet den gamla rapparen som skulle våldta madeleine:)
http://www.rodeomagazine.se/gastblogg.php?guestbloggID=1205&Blogg=27

"På Petter. Seriöst, vem fan tror han att han fucking är??
Och Adam Tensta, du e soft men dom där svennarna som du har omkring dig och claimar tensta vill jag bara smacka upp!!!!
Ska skriva sen mer.

ps, blev nominerad till grammis idag!!!!
Fett"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0