I morgon möts Amazonerna

Måste börja med att erkänna att jag inte har följt Idol 2007, men eftersom ämnet säkert är populärt känner jag att följande fråga är aktuell att ställa: vem tycker ni skall vinna i år? Själv har jag under de relativt få minuter som jag har tillbringat framför programmet kommit fram till att Amanda är min favorit. Tycker att hon har något småcoolt över sig. Hon är udda och självsäker, och börjar framför allt många meningar med "ja du, Jihde", vilket är ett utmärkt sätt att vända sig till nämnde TV-profil på. Slutligen tycker jag att det är alldeles strålande att årets Idol avgörs med två tjejer/kvinnor i finalen. Inte för att det är deras tur, men för att jag är så jävla trött på alla smöriga, självgoda killar som speglar sig i alla dessa tårfyllda tonårsflickögon.

Kommentarer
Postat av: Magnussss

du glömde efter smöriga, självgoda:

som ser bögiga ut i ansiktet

2007-12-06 @ 20:10:44
Postat av: Alex

Haha, ja, vissa blev inte glada när jag uttryckte mig så!

2007-12-07 @ 10:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0