Raggningsrepliker del II

OK Alex det var väl bra raggningsrepliker. FÖR EN ITALIENARE. Här följer raggningsrepliker för oss som är rikigt osmakliga och lika dåliga raggers som Ronny och Ragge.

Om man är riktigt full: "Jag är inte full, jag är bara berusad av din skönhet!"

"Du vet att huden är det största organet?...Inte i mitt fall."

"Hur vill du ha dina ägg imorgon? Stekta eller befruktade?"

"Jag har hört att det var efterfest i din mun ikväll... Jag kommer!"

"Ursäkta, suger du av främlingar? (NEJ!) Ok, då får jag väl presentera mig."


Kommentarer
Postat av: Alex

Jo, hade dem också, men jag lät allsköne Karlsson stå för dem.

2007-04-14 @ 08:32:23
Postat av: Alex

Skall vi gå hem till mig o dammsuga? Du suger o jag tömmer påsen.

2007-04-14 @ 12:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0