Ah, l'amore! Sono io il più romantico diù mondo!

OK, våren är här o flickorna börjar gå runt i kjol igen! Visst visst, det är toppen! Men hur skall du fånga deras uppmärksamhet har du tänkt dig? Vi på Lundagatan har raggningsreplikerna som etsar sig fast i solbrännan!

"Tror du på kärlek vid först ögonkastet? Eller ska jag gå förbi en gång till?"

"Det måste gjort ont när du föll från himlen!" 

"Gud ringde, han saknar en ängel!"

"Kan du hjälpa mig jag kan inte simma o jag håller på att drunkna i dina ögon?"

"Hej, kan jag få stirra på dig en stund? Så jag kan drömma om dig sen."

"Jag skulle gärna bjuda dig på en drink, men jag skulle bli så avundsjuk på glaset!"

"Ursäkta mig, kan du stoppa ditt finger i min kaffekopp? (Eh, Varför då?) Jag har slut på socker."

"Jag var bara tvungen att prata med dig, jag är svag för sötsaker!" 

"Du är ju på allas läppar, så varför inte på mina?"

"Ska jag ringa dig imorrn, eller bara stöta till dig med armbågen?"

"Hoppas att du kan hjärt- och lungräddning, för när jag ser dig tappar jag andan..."

"Här är jag! Vad är dina två andra önskningar?"

"Här har du 500:-, sup tills jag blir snygg!"

Några oskyldiga anspelningar:

"Kan du inte komma hit, sitta i mitt knä och så pratar vi om första sak som kommer upp?"

"Vad säger du om vi skulle gå hem till mig och räkna lite matte: Addera en säng, subtrahera våra kläder, dividera våra ben och multiplicera oss?"
 
"Om ditt högra ben var Julen och ditt vänstra Påsken... Kunde jag då få spendera lite tid emellan högtiderna?"  

Och så några som jag själv kläckt ur mig, med blandade resultat...

"Du är som solen, rund som ett klot, men jävligt het."

"På flygplatsen: Hur fan kom du igenom säkerhetskontrollen med dom bomberna?"

"När du vaknar i morgon kan du väl skicka ett vykort från sjunde himlen?"

Hoppas att ni kan ha användning av några av dessa! Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Elias

Hahaha, den med solen var ju klockren! Keep it up Alex

2007-04-13 @ 13:09:28
URL: http://thefuckingsellout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0