Lite alkohol, så dansar jag natten lång!

Baksmällan ifrån senaste natten har precis släppt, och kvar sedan småtimmarna är bara vaga minnen och en skuggande känsla av att ha varit bland de mest påverkade. Bål, rödvin och champagne - det är så man super bland statsvetare.

Någonstans mellan en tom flaska rött och två tomma flaskor skumpa, som jag hade glädjen att dela med födelsedagsflickan själv, genomgick jag en längre extas på dansgolvet. Är det inte härligt att släppa loss? Det blir mycket roligare om man bjuder på sig själv! Nu känner delar av Lunds studentbefolkning även till den så kallade Alex Dance. Tänker inte ens försöka beskriva den...

P.S. Pinsamt nog var jag den ende gästen att inte klara vägen till varken taxin eller nattbussen, utan blev inkvarterad i ett avsides rum med ett glas vatten o en hembakad macka bredvid madrassen. Tack Linda. D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0